Hej moi drodzy :). Dzisiejszy dzień był tak naprawdę taki jak chciałam :D. Razem z koleżanką zaplanowałyśmy że pojedziemy do miasta i nie będziemy się tam niczym przejmować. Na początku poszłyśmy do Tesco bo według nas czujemy tam rodzinną atmosferę haha :D. Chyba dlatego że robi się tam zakupy przed każdym świętem. Obowiązkowo musiałyśmy pooglądać ciuchy F&F :D. Kupiłam sobie narzutkę, która na pewno przyda mi się na plaże :).
Później pomyślałyśmy że pojezdzimy w koszach haha
Wieczorkiem poszłyśmy na pizze :) i z tego co zauważyłam nasz wyjazd zawsze się musi na kończyć na pizzy :D. Ogólnie mówiąc ten dzień był świetny :D. Teraz już idę spać bo jestem zmęczona. Dobranoc :)




nie wstydź się pokazywać twarzy! Jest nas tu tysiące!!
OdpowiedzUsuńOBSERWUJĘ!
Zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/
Świetny blog, super post ;) zapraszam do mnie :*
OdpowiedzUsuńhttp://little-annie-blog.blogspot.com/
Normalnie zwariowany dzień! :D
OdpowiedzUsuńSerdecznie zapraszam do mnie ~ http://opowiadania-mojemysli.blogspot.com
świetne zdjęci i widać,że się nie nudziłaś w ciągu dnia :)
OdpowiedzUsuńMÓJ BLOG-KLIK
no narzutka fajna:) jejku pamiętam takie czasy jazdy wózkiem sklepowym pod Tesco ;) pozdrawiam
OdpowiedzUsuńwww.imaginexstuff.blogspot.com
Ciekawe jak to jest siedzieć w wóżku na zakupy???Zapraszam: http://marzenczas.blogspot.com/
OdpowiedzUsuń